látogató
számláló
viagraelado: Szállítási információk

Szállítási információk

Megrendelés, vásárlás ismertető.

Fizetési módok, termék átadása-átvétele

A rendelését az alábbi módon lehet kifizetni és átvenni:

Megrendelés, vásárlás ismertető.előre utalással egy jelzett bankszámlaszámra: eszerint a legjobb az ára, mert a szállítási, csomagolás, azonfelül további anyagi terheket cégünk állja.

Postai utánvétellel a csomag átvételekor a postá(s)nak kiegyenlíteni az áru utánvételi árát, azzal összefüggésben, hogy a szállítótól veszi át a csomagot, illetve a postahivatalban. Az utánvétel díjának megfizetésekor veheti át a rendelt árut.

előre utalással történő vásárlás valamint átvétel: az előre történő utalás abból a nézőpontból lehet pozitívabb, hogy ebben az esetben a postázás díját átvállaljuk, így lényegesen kecsegtetőbb áron megveheti az árucikket. Ahogy beérkezett a fizetség hozzánk, akkor még aznap feladjuk az árut, így 2-3 nap alatt véghezvihető a folyamat, valamint kecsegtetőbb árú is.

előreutalásnál kérjük küldjön a KAPCSOLAT menüpont használatával egy levelet és akkor mi egyből megírjuk azokat az elérési lehetőségeket elektronikus levélben az Ön számára, amelyre utalni kell a pénzt. Utalás közleményébe írja be pontosan azt a nevet és irányítószámot, mint amit a rendelésben is írt nekünk, így egyszerűbben beazonosíthatjuk. Az áru elnevezését kérjük, semmilyen esetben se tüntesse fel az utalás közleményében, csak kizárólag a nevét és irányítószámát írja be, amit a rendelés során eljuttatott hozzánk!

Amint megkaptuk az utalást (ez általánosságban pár óra, illetve legfeljebb 1 nap), arról SMS-ben tájékoztatnak bennünket, és úgy aznap már fel is adjuk az árucikket ajánlva, utánvétel nélküli küldeményként, mely 1, illetve maximum két nap leforgása alatt biztosan megérkezik Önhöz, magától értetődően diszkrét csomagolásban.

Postai illetve futárszolgálati utánvételes vásárlás valamint birtokba vétel: Az utánvételes fizetési variáció a legközismertebb valamint leggyakoribb. A postás a megrendelt címre szállítja az árut azonfelül az utánvételi összeg megfizetésekor odaadja azt Önnek. Általánosságban megállapítható, hogy 20 000 forint alattig egy-két dobozos megrendelés esetében elsőbbségivel feladott csomagok valamennyi szállítási, és további összege csupán 1500 forint. Eme összeg fölött, valamint a küldemény tömegének emelkedése miatt, még 1800-2100-2700 Ft is lehet a többlet hazaszállítási költség. Az igényléskor ezt a kézbesítési díjat hozzáadja a rendszerünk az áru árán túl, ekképp tudhatja Ön is, hogy egyértelműen mennyi lesz majd a postaköltsége, így a termékkel együtt pontosan milyen összeget fog majd fizetni.

A postai utánvétel, vagy postai utánvét kifejezés azt jelenti érthetően, hogy az eladó feltüntet a csomagon egy utánvéti árat, amit óhajt, hogy a vevő a birtokba vétel folyamán megfizessen. Az utánvéti összeg jelen esetben az árucikk eladási árából, a postaköltségből, azonfelül a csomagolás költségéből adódik. Beláthatóan ez az utánvéti összeg az igényelt árucikket plusz költségekkel növeli, amit a vevőnek muszáj megfizetnie. A postai utánvéttel bonyolított kifizetés esetén a postásnak kell átadni a csomagon látható utánvéti árat, és így a küldeményt átveheti. Hogyha nincs senki a címen, hagy egy értesítést. A következő verziója a postahivatalban maradó utánvételi küldemény, aminél a postán marad a küldemény, nem kerül kiküldésre azonfelül minekutána Önnek nem kötelező a saját címét megadnia a megrendeléskor, így semmiféle értesítőt sem fog kapni a postahivataltól, hogy jött küldeménye, ezért Önnek szükségeltetik bemennie a postahivatalba továbbá megfizetni az utánvét árát. A postán maradó áru bonyolítása azért nem ennyire áttekinthető, ha ekképp akarja választani a rendelését, mindenképpen tanulmányozza a következőket, mert hogyha már többször vásárolt e módon, akkor is átalakultak a kézbesítési követelményei, amiket itt olvashat el bővebben.

Szállítás postán maradó csomagként

Kérjük, mindenképpen böngéssze át e postán maradó felvilágosító információt, mert még ha Ön eddig is számtalanszor is rendelt postahivatalban maradó küldeményt és minden simán működött, ellenben nemrégen nagyrészt átalakultak a postán maradó csomagok eljárásrendjére vonatkozó kritériumok!

Ez rendszerint a legkomplikáltabb hozzájutási lehetőség a megfigyeléseink szerint, több ok miatt is.

A kisebb postahivatalok, vagy a plázákban, vagyis bevásárló központokban lévő postahivatalok nem foglalkoznak postahivatalban maradó csomagokkal, ezért azt visszajuttatják a faladójához. Javasoljuk, hogy a szóban forgó város, illetve település főpostájára kérjék a megrendelésüket, ha megoldható, és így máris sokkal kevesebb panasz fordulhat elő az átvételnél. A postakeresűben az olyan egészen kis postahivatalok, illetve plázák- bevásárlóközpontjainak postahivatalai is szerepelnek, ahol nem fogadnak postahivatalban maradó csomagokat, szóval kérjük ne ezt, hanem a központi (fő)postahivatalokat preferálja!

Rengetegen nincsenek tisztában azzal, hogy a postahivatalban maradó csomagok esetén semmilyen értesítést nem kapnak a postahivataltól. Nem is tudnák milyen címre postázzák az értesítőt, mert az Ön címét nem írta meg a rendeléskor, hanem mindössze a posta címét illetve számát, amit a postakeresűben választott. Ezt tetézi még, hogy többször azt válaszolják a postahivatalba betérő embernek, hogy nem is küldték el, vagy eltűnt. Ebben az esetben kérjük, küldjön számunkra a Kapcsolat menüpont segítségével egy levelet, ahol mi válaszlevélben elküldjük Önnek a megrendelés folyamán felvett küldeményazonosító számot. Így már minden esetben átadják majd Önnek az ajánlva feladott levelét, amibe a terméket pakoltuk.

A postahivatalban maradó csomagok beérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és amennyiben Ön nem a főpostára kérte postán maradóként,abban az esetben átviszik az Ön által megadott elérhetőségű postára az Ön csomagját. Amennyiben az 1-es számú postára kérte, abban az esetben ott várja Önt az 1-es számú postahivatalban.

A fő dolog: A postán maradó küldeményeknél soha semmilyen esetben sem hagynak Önnek értesítőt, eszerint Önnek szükségeltetik a megrendeléstől számítva egy-két napon belül befáradnia a megadott számú illetve című nagyobb postára az adott településen. Feltéve, hogy hét munkanapon belül nem megy be a postahivatalba, abban az esetben a csomagot visszaküldik a feladóhoz. Ha a a posta dolgozói azt közlik, hogy nem érkezett meg a küldemény, vagy eltűnt, abban az esetben a küldeményt azonosító RAG szám megadása után egész biztos megoldódik a panasz! Ezt a számot a KAPCSOLAT menüponton át egy levélben kérje cégünktől, és akkor mi továbbítjuk Önnek a lehető leghamarabb.

Legjelentősebb zavar a postahivatalban maradó küldeményeknél hogy a kipostázott csomagot (levél alakjában) nem minden esetben képesek megtalálni azonnal a postahivatalban, egyedül egy úgynevezett küldeményeket azonosító /RAG/ számmal, amivel minden postázott küldemény holléte követhető. Az alapvető fontosságú RAG szám adatai alapján már 100%-os valószínűséggel meg fogják találni a megadott postán az utánvételes ajánlott küldeményét, és átnyújtják Önnek az elvileg „még meg sem érkezett” küldeményt.Többször a postán a minimális motiváció azonkívül a gyenge fizetés következményeképpen, ha nincs közvetlenül könnyen megtalálható helyen a keresett küldemény, olyankor inkább azt mondják Önnek, hogy nem kapták meg, illetve nem találják. Ezért lényeges a küldeményazonosító RAG szám, ami ugyanakkor egy csomag nyomkövetési szám. Ezt a számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy pár soros üzenetben kérje el tőlünk.

A megrendelés utáni napon az áruja mindenkor feladásra kerül a du. 16 óráig lefolytatott rendeléseknél. A 16 óra utáni rendeléseket, hogyha még van kapacitásunk, abban az esetben tudjuk teljesíteni, de hogyha nem sikerül, akkor következő nap kerülnek postázásra. A feladott bármely csomag egyedi küldemény nyomkövetési RAG számot kap, emiatt megkereshető a postahivatal számítógépe segítségével.

A postahivatalban maradó rendelés utáni napon, elküldjük Önnek ezt a küldeményazonosító számot, ámde e nélkül is besétálhat a postára valamint megkaphatja a küldeményét, hogyha megbízható dolgozók vannak szolgálatban, akkor kikeresik Önnek gyorsan és át is veheti.

Hogyha valamilyen okból mégsem küldenénk ezt a bizonyos küldeményeket azonosító RAG számot elektronikus levélben, akkor vegye fel velünk a kontaktust, hogyha besétált a postahivatalba és azt mondták Önnek, hogy nem érkezett meg a csomagja, vagy eltűnt. A Kapcsolat menüpontra kattintva küldjön cégünkhöz egy üzenetet!

Ez okból ilyen lényegbevágó, hogy valódi e-mail címet és telefonszámot adjon meg, hogy a kommunikáció lehetséges lehessen. Esetleg az ilyen logisztikai panasznál fel tudjuk Önt hívni, amennyiben nem válaszol az üzenetünkre.

Szállítás hagyományos postai utánvéttel, házhoz való kikézbesítésselSzállítás hagyományos postai utánvéttel, házhoz való kikézbesítéssel

A szokásosnak továbbá legtöbbször igényeltnek nevezhető postai utánvételes küldemény címre történő kiszállítása alkalmával a szállító kis értéknél (100 000 Ft-ig) elviszi a küldeményt a lakáshoz, és akkor a birtokba vételkor leróhatja a postaköltséget az igénylő oly módon, hogy ott rögtön a futárnak odaadja az utánvétel teljes összegét. Az utánvétel ára az igényelt árucikk(ek) árából, a posta- utánvétes, amellett becsomagolási díjakból tevődik össze. A megrendelésénélegyébiránt mindenkor jelezzük a kiküldési összeget is részletesen, ezzel megnézheti, hogy a megrendelt terméken túl mennyibe kerül a kiküldés.

Megadott címre való szállításkor utánvétel alkalmával, hogyha nem talál senkit a megadott címen a postás vagy a futár, vagy esetleg nagyobb értékű az utánvétel ára, akkor általában hagy egy értesítést az Ön postaládájában.

Sajnálatos módon azt szükséges a tények szerint megállapítanunk, hogy a szállítási ellátás nem mindig megfelelő, előfordul, hogy értesítőt sem hagynak ott a postások/futárok nem tudni milyen okból kifolyólag, és ilyen esetekben azt a küldeményt, amit mi adtuk fel visszaküldik cégünkhöz, mert Ön nem tud a küldeményünk kiérkezéséről, minekutána nem kapott róla értesítőt, hogy ott járt vele a postás/futár. A kellemetlenség elhárításának módja az, hogy az igénylés után 48 órával maximum, ha nem viszik ki az adott lakásra a csomagot, abban az esetben fel kell adnia számunkra egy levelet a KAPCSOLAT menüpontban. Ezután a küldeményeket azonosító /RAG/ számot megadjuk Önnek és ezzel biztos megtalálják a postahivatalban.

Bármilyen nehézség, illetve 48 óránál régebbi megrendelés esetén, amennyiben nem vehette át a küldeményünket, abban az esetben legyen szíves, lépjen velünk kapcsolatba oly módon, hogy ír egy üzenetet a gondjáról a Kapcsolat menüpontban!

Hazaszállítás előre történő utalásnál

Amennyiben Ön előre elküldte cégünknek a termék(ek) árát, akkor az átutalás beérkezését követően, aminél SMS-ben informálnak minket, még mindjárt aznap kézbesítjük a csomagot. A küldeményt szokásos buborékfóliás átlátszatlan azonfelül nem kitapogatható borítékba zárjuk, és nem tüntetjük fel, mit tartalmaz. A tapintatos küldeményünk ajánlva fog feladásra kerülni utánvétel nélkül.

Feltéve, hogy tán nem tartózkodott otthon ekképp a postás/futár nem tudta kikézbesíteni, olyankor a helyszínen hagy egy értesítést a postaládában. Ezzel szükséges besétálnia a postára amellett birtokba vennie az ingyen odaadott diszkrét kinézetű ajánlott küldeményét.

Feltéve, hogy nem jött értesítés és már jó néhány napja megrendelte az árut, akkor gyaníthatóan a postás/szállító nem hagyott ott értesítőt az Ön számára, ámde a postahivatalban ott lesz a küldemény. Amennyiben így se találják meg, juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy üzenetet és mi segítünk Önnek megoldani a problémát! Az átutaláshoz lényeges fizetési tájékoztatónkat ezen oldal tetején olvashatja a Fizetési módnál.

Kiszállítás gyorsasága, ideje, extra sürgősségi szolgáltatás

A kiküldés idejének redukálása, és a nagyra becsült vásárló mennél gyorsabb ellátása vállalatunk elemi szabálya! természetesen a megfizethető postázási díjakat előtérbe helyezve a magyar posta árkalkulációja továbbá időtartama a mértékadó, illetve a futárszolgálat.

A délután 4 óráig bejelentett igényléseknél még aznap lezajlik a dropship, magyarul a küldemények kiszállítása. Így az aznapi postára való feladásnál a postahivatal 1-2 nap alatt szavatolja a küldemények célba érkezését egész Magyarország területén belül. Eme időintervallum nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is működik. A fuvarcégek egy napos elintézést garantálnak.

Az összes csomagot alapvetően normál sürgősségi külön lehetőséggel kérjük, melynek ráadás díja nem éri el a 90 forintot sem.

Az igénylő igényelhet postai külön sürgősségi szolgáltatást is (EMS), mely biztosítja, hogy az aznap leadott megrendeléseket másnap a szállító vállalat 5600 forint költség fejében a nagyobb városok településeire délelőtt 9-re a kisebb méretű települések esetében legfeljebb déli 12-ig átadja.

A posta normál sürgősségi ellátása nem szavatolja 100%-ban a következő napi címzetthez juttatást, így feltéve, hogy valakinek okvetlenül szüksége van következő nap a küldeményre, akkor igénybe vehet kivételes sürgősségi lehetőséget az ún. EMS ellátást, ami esetében a postahivatal garantálja a másnap déli 12 óra előtti átadást.

Postai szállítás díja, utánvételes díj, csomagolási árak az igénylésnél

A postai utánvétellel történő vétel egy költségesebb módszer, minthogy a termék költségén túl a posta utánvételi szolgáltatás díját is a vevőnek muszáj kifizetnie, nem úgy, mint az előre történő utalásnál, mert akkor vállalatunk felvállalja az összes kiszállítási azonkívül a többi járulékos díjakat.

A hazaszállítási, becsomagolási, vagyis utánvéti díj összege rendszerint kevésbé értékes csomagok esetén legfeljebb 1500 forint.

A nagyobb értékű, ekképp némileg súlyosabb csomagok esetén az 1800-2200-2700 Ft-ot is elérheti, ámde igényléskor a szállítási összeget jelezzük önállóan a termék fogyasztói árán felül, ezért egyértelműen meg fogja tudni, hogy mennyi lesz a teljes megrendelése összességében.

A rendeléshez tartozó kiszállítási, utánvétes, becsomagolási teljes díjat, ami pluszban rájön az árucikk árára, azt a rendeléskor a számítógépes rendszer részletezi az Ön számára.

A létező legjutányosabb amellett legrugalmasabb kiszállítási megoldást kínáljuk az Ön számára a legnagyobb diszkréció betartásával.

bonyodalmak továbbá teendők a kézhez vétellel, házhozszállítással összefüggésben

Magától értetődően a házhozszállítást továbbá a postázást is csak emberek végzik, eszerint olykor hibázhatnak. Ezzel nincs is baj, tudniillik minden eshetőségre létezik megoldás az esetleges kényelmetlen bonyodalmak elkerülésére.

Nem azt a féle illetve mennyiségű árut kapta, mint amit kért a megrendeléskor

Minekutána netes patikánknak naponta több, mint száz rendelést kell teljesítenie, így megtörténhet, hogy egy kis oda nem figyelés következtében akaratlanul nem annyi vagy nem azt a féle terméket csomagoljuk be. Ennek természetesen eléggé csekély a valószínűsége, ámde, ha ez megesett Önnel, akkor sincs gond, elvégre nincs más teendője, mint az oldal alján található üzenetküldő űrlap segítségével küldeni számunkra egy reklamáló üzenetet, melyet rögvest felderítünk még azon a napon, valamint amennyiben így történt, abban az esetben kiigazítjuk a ballépésünket természetesen díjtalan.

Az árut széttörve illetve kiszakadva kapta meg a borítékból kivéveAz árut széttörve illetve kiszakadva kapta meg a borítékból kivéve

Sajnálatos módon a kiküldés során a nem megfelelően kezelt azonfelül házhozszállított csomagok bizony sérüléseknek vannak kitéve. Ezekre a sérült csomagokra a posta ad biztosítékot, cégünk nem tud kárpótlást fizetni a különböző szállító vállalatok által keletkezett károkért.

Az efféle baj általában csak meglehetősen ritkán jelent meg, pedig a vevők közölték, hogy a levél /bliszter/ el van szakítva, de ettől még semmilyen baja sem lett a készítménynek, így nem akartak a feltehető csekély sérüléseken panaszkodni.

Nem kapta kézbe a küldeményt időben

Cégünk alaposan ügyel a villámgyors, aznapi dropshipre (házhozszállításra), ezért minden nap elküldjük a 16 óráig kitöltött igényléseket. Ezeknek 1 illetve maximum 2 nap leforgása alatt oda kell érnie az egész Magyarországon belül bármerre. Hogyha 2 napon belül nem jutott hozzá a csomagjához, abban az esetben mindenképpen jelezze ezt számunkra oly módon, hogy a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet juttat el hozzánk a panaszáról, amelyben tüntesse fel, hogy milyen jellemzőkkel azonkívül milyen fajta árucikket igényelt, amely még nem jött meg.

Annak, hogy miért nem kapta meg a küldeményét, szerintünk az alant olvasható okai lehetnek:

• Nem dobott be a postás üzenetet, ezért nem fáradt be átvenni a postára, azonkívül nekünk visszaküldték a csomagot. Ez rendszerint a postán maradó csomagok esetén történhet, illetve akkor, hogyha abban a városban, településen az utánvétet végző kézbesítő postás/szállító továbbá a szokott postás nem ugyanaz a személy. Ekképp hiába panaszkodik a már talán régóta ismert postásánál, merthogy nem is ő kapja az utánvétes küldemények házhozszállítási feladatát. Még megszokott lakáscímre történő házhozszállításnál is lehetséges sokszor, hogy nem hagynak a helyszínen értesítőt, ekképp Ön nem tudhat a csomagról és néhány nap múlva visszaküldik a feladójához.

Azt javasoljuk, hogy mindenféleképpen írjon számunkra, hogyha az igényléstől számítva maximum 48 órán belül nem nem érkezett meg az ajánlva feladott utánvétes csomagunk, és akkor mi küldünk egy nyomkövetési számot (úgynevezett RAG számot), amivel már be tud fáradni a postahivatalba és odaadják Önnek egyéb papír nélkül is a csomagot. Tehát 2 napnál később semmilyen esetre se várjon, hanem juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüpont használatával egy üzenetet!

• A küldemény a postahivatalban elveszett. Ilyenkor Önnek ugyanúgy jeleznie szükséges számunkra, hogy a küldeményünket nem kapta meg. Mi utánajárunk, és hogyha elkallódott a küldemény, akkor annak az árát a postahivatal gyógyszerkereskedésünknek visszatéríti, azonban még azon a napon, amikor ez tudomásunkra jutott azonfelül bebizonyosodott, hogy elveszett, akkor mi rögvest postázzuk az Ön számára megint a megrendelt árucikket és így a következő napra minden bizonnyal oda is ér.

Ilyesmire egyébként egyszer volt ez ideig példa. Az a fő, hogy amennyiben nem kapta kézhez a csomagot, abban az esetben okvetlenül jelezzen számunkra, mert arról meg lehet győződve, hogy kiküldjük aznap adu. 4 óráig kivitelezett igényléseket!

• Nem lett elküldve a csomag.

Online kereskedésünknek mindig van raktáron bármilyen mennyiségű árukészlete, ezért kis híján garantált, hogy nem fordulhat elő, hogy elfogynak a készítmények, továbbá nem tudjuk postázni a megrendelt árucikkeket. Netalántán bekövetkezhet az, hogy a rendelés feladását követően valamelyik levelezési szolgáltató nem továbbítja a megrendelést nekünk. Ilyenre még nem volt egyáltalán precedens.

 

Küldemény nyomkövetési illetve küldeményeket azonosító szám, úgynevezett RAG szám elküldése az Ön számára e-mailben, feltéve, hogy nem találják a küldeményt

Hogyha azt a felvilágosítást kapja a postástól, vagy a postahivataltól, hogy semmiféle küldeménye nem jött Önnek, olyankor már-már bizonyos lehet benne, hogy a postahivatalban elkallódott a csomag. Ekkor egy úgynevezett csomagokat nyomon követő RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert az összes küldeménynek van egy saját azonosító száma, ami alapján már megtalálják az Ön csomagját a postahivatalban a számítógépes rendszerükbe beütve. A küldeményazonosító RAG szám bemutatását, illetve bemondását mindig a postán ajánlott lefolytatni, és nem a postásnak mondani, hogy nézzen utána.

Eme küldemény nyomkövetési szám általában két betűvel indul és 14 számból álló számsor követi. A 2 betű, amivel kezdődik, az „RL” és utána 14 db szám.

A küldeményét délután 4 óráig kitöltött megrendelésnél még azon a napon kiküldjük, és egy vagy két nap alatt már kézhez is kapja. Ha maximum 2 nap múlva nem érkezett meg, akkor feltétlenül juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy levelet a problémájával – adatainak feltüntetésével, és akkor mi haladéktalanul visszaírunk valamint megadjuk Önnek ezt a bizonyos küldeményeket azonosító RAG számot. Ezzel a RAG számmal be tud fáradni a postára, ahol már a számítógépbe begépelve pontosan tudni fogják, melyik csomagról érdeklődik, továbbá előkeresik az Ön számára.

Tapintatosság, csomag külseje- esztétikuma

Gyógyszerkereskedésünk nélkülözhetetlen követelménye a diszkréció! A rendelése semmiféle esetben sem fog kitudódni senki felé, azt harmadik félnek nem kézbesítjük. Sok ügyfélnek jókora problémátokoz, hogy hova is küldessék a küldeményt, nehogy bárki is meglássa. A szüleinél vagy egyéb közös háztartásban lakik valakivel és nem óhajt kényes kíváncsiskodást, így bukkan fel a téma, hogy milyen címre szállíttassam a küldeményt?

A felelet pofonegyszerű azonfelül magától értetődően a legdiszkrétebb. A postára postán maradó levélként. Amiatt is annyira egyedülálló ez a módszer, mert így Önnek még a saját lakcímét sem szükséges nekünk átadnia, hanem csupáncsak a postának a címét vagy a számát (bármely nagyobb település vagy város főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresűnkből fog tudni kikeresni. Azért ez a dolog nem ennyire könnyű, jó néhány útmutatóból és tennivaló előfordul a postahivatalban maradó küldeményeknél. Feltéve, hogy postán maradó küldeményt szándékozik megrendelni, úgymond, hogy a postán benn maradhasson a küldeménye és ne kézbesítsék ki, abban az esetbenaz alábbiakat feltétlenül olvassa át részletesen: szállítás postán maradó küldeményként!

A tasak illetőleg a levél formája

A feladott csomagok külseje azonkívül formája hallatlanul puritán, semmi nem utal a tartalomra. A feladóként egy magánszemély nevét írjuk rá a kényes kíváncsiskodás megelőzése okán. A csomagot a gyakorlatban mint levelet postázzuk, mert ekképp kevesebb pénzbe kerül a csomagénál. A levél egy bélelt légbuborékos boríték, amit nem lehet kitapintani se, amellett ekképp nem szokott kárt szenvedni sem a küldemény tartalma, esetünkben a gyógyszerek.

A kisebb értékű illetve súlyú- illetve nagyságú rendeléseket tehát egy kibélelt levélben adjuk fel, aminek külseje a következő képen látható:

A komolyabb értékű, illetve nehezebb, nagyobb méretű rendeléseket kartondobozban postázzuk.

Amikor telefonálunk Önnek a megrendeléskor kapott számon

A megrendelésben megadott telefonszámon csak teljesítési, kiküldési nehézségek során telefonálunk Önnek a legvégső esetben, feltéve, hogy e-mailjeinkre nem reagál semmit. Az igénylés visszaigazolása céljából semmiféleképpen se hívjuk telefonon, hanem kizárólag egy visszaigazoló elektronikus levelet írunk az Ön számára.

Esetleg abban az esetben hívnánk fel Önt, ha sürgős kézbesítést óhajt a következő napra. Ha talán a megadott igénylési adatok nem teljesek, úgy nem áll módunkban teljesíteni a rendelést. A telefonhívásnál mindig az igénylést leadó egyént kérjük telefonhoz, azaz megbizonyosodunk afelől, hogy ki az, akivel beszélgetünk, és ha a felesége vagy valamelyik barátja vagy rokona venné fel a telefonját (mobilját), abban az esetben ne idegeskedjen csak egy téves hívás voltunk egy rejtett számon, akit nem tudnak visszahívni, sem visszakeresni. Ebből Önnek nem származik kényelmetlensége! Eszerint a diszkréció százszázalékos.

Garancia

Gyógyszerértékesítő cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség minden jogosítványával rendelkezik, amellett minden gyógyszerére pénz visszafizetési vagy csere szavatosságot biztosít tisztelt megrendelőinek!

Netes gyógyszertárunkban nem történhet meg semmilyen körülmények között sem, hogy az illegális gyógyszerforgalmazókhoz hasonló módon lemásolt termékeket küldjünk ki az Ön számára. Kereskedésünk jó hírneve, legális működési jogosultsága, világhálós gyógyszertári továbbá gyógyszer forgalmazási tanúsítványa érdekében sem engedhetné meg magának, hogy nem eredeti patikaszert forgalmazzon, mert abban az esetben bevonják a vállalat összes engedélyét. Elvennék státuszát, bár mi hazánkon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 normál patikával állunk szerződésben. Emellett még 18 államban vannakjól prosperáló világhálón működő patikáink.

Itt leírjuk Önnek azt a 3 legkomolyabb szövetséget valamint testületet, amelyek a gyógyszerkereskedések, azonkívül internetes patikák működését, szolgáltatásait, amellett az igényelt, illetve kiadott gyógyszerkészítményeket vizsgálják továbbá figyelemmel követik, rossz színvonal esetén beszüntetik a patika működtetését, azonfelül megvonják a működéshez nélkülözhetetlen felhatalmazásásait.

Hogyha a Kapcsolat menüpontra rákattint, akkor megmutatkoznak Önnek teljes képernyőben vállalatunk amellett az internetes gyógyszertárunk nevére szóló legkomolyabb szintű nemzetközi gyógyszerkészítmény ellenőrzési szervezetek valódi jogosítványai. Az engedélyekről nézhető képekben látni fog a domain nevünkre utaló sűrű vízjeleket, melyet azért volt szükséges rátennünk, hogy az illegálisan működő, hamis patikaszereket értékesítő internetes kereskedések ne tudják másolni e törvényes engedélyek iratait azonfelül átírni a sajátjukra.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a KAPCSOLAT menüpont alatt megfigyelhetőek minden céges adatunkkal együtt.

Ezek a formális okiratok megfigyelésével már világosan láthatja, hogy cégünk egy hivatalosan kereskedő netes patika, és nem csupán a tucatnyi nem legális nem eredeti gyógyszerértékesítő weboldalak valamelyike, amikre a HENT, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület is felhívja a figyelmet.

Cégünk ezen felül csere biztosítékot, végső esetben pénz visszatérítési jótállást is biztosít minden készítményére, az alábbi jótállási körülmények mellett, amennyiben:

• Ön felnőtt.

• Ön nem alkalmazott drogot, tudatmódosító szert alkalmazás folyamán és azt megelőzően.

• Ön követte a gyógyszerkészítményre vonatkozó betegtájékoztatót maximálisan.

• Ön nem fogyasztott koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú ennivalót, innivalót, illetve egyéb különböző terméket a gyógyszerkészítmény beszedése során és azt megelőzően.

• Ön nem kínlódik vese, máj, szív, tüdőbetegségben azonfelül nem alkalmaz erre készítményeket.

• Ön nem használ nitrát tartalmú, vagy egyéb különböző értágító, intenzív vérnyomás csökkentő, vagy vízhajtó medicinákat.

• Ön nem érintett pánikbetegségben, nincs pszichológiai gondja, és nem használ antidepresszáns szereket.

• Önnek önhibáján kívüli okokból nem hatott e készítmény.

• Ön rábólint arra, hogy IP címét azonfelül személyes adatait szerverünkön tároljuk.

Ha eleget tett ezen felsorolás feltételeinek, azonkívül az orvosság önhibáján kívüli okokból nem volt hatásos az Ön számára, visszaadjuk a termék értékét, illetve elcseréljük egy eltérő hatóanyagú gyógyszerre elsőként.

Pénz visszatérítési illetve kicserélési jótállás teljesítésének eljárása

Ha előfordult, hogy Ön valamennyi szabályt betartotta és mégsem használt a készítményünk, abban az esetben dönthet, hogy az árát akarja kézhez kapni, vagy esetleg kicseréljük a patikaszerét egy másik hatóanyagú patikaszerre. alapvetően felkínálunk Önnek egy további alapanyagú csereszert, amelyet teljes mértékben díjtalan küldünk ki az Ön számára. 99 százalékban másik hatóanyag már teljesen bizonyosan be szokott válni, mert történhet olyan eset hallatlanul ritkán, hogy egy alapanyag valamiért nem hat egy egyénnek. Ellenben ha próbára tesz egy más különböző hatóanyagú terméket, akkor megdöbben a hatástól, valamint mindjárt máshogy fordul gyógyszerkereskedésünkhöz.

Amennyiben vissza szándékozza kapni az árát

Akkor nincs más tennivalója, mint, hogy írjon nekünk a KAPCSOLAT menüpont használatával egy panasztevő e-mailt, és akkor kap egy Claims Identification Number-t, vagyis egy reklamációs azonosító számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, küldjön el a gyógyszerkereskedésünknek egy kérvényt postai úton arra a névre és címre, amiről a küldeménye érkezett. Ebben a kérvényező levélben javasoljuk, írja oda az Ön kedves nevét, személyes adatait, amellett a felmerült panaszát a gyógyszerkészítménnyel összefüggésben. Kérjük, írja le ebben a kérvényező levélben, hogy milyen kihatást azonkívül mellékhatást érzékelt a medicina használatakor, illetve az összes, a hatásával kapcsolatos tettét. Pl. ivott-e kávét, vagy szeszes ital a szedése előtt illetve közben, és szedett-e egyszerre vele másik készítményeket, valamint hogy hányadik évében jár. amennyiben elküldte ezt a papír alapú kézzel írt levelet a megrendelésnél kapott névre és postafiók címére, abban az esetben arra kérjük, juttasson el nekünk ismételten a KAPCSOLAT menüpontban egy rövid levelet, amire egy nap leforgása alatt válaszolunk.

Ha megérkezett hozzánk a hagyományos levele és feldolgoztuk /4-10 nap/, azután megvizsgáljuk az esetet, valamint ha Ön az útmutatás alapján alkalmazta a szert és az összes alapvető fontosságú rendelkezésünket teljesítette, abban az esetben jogosult a garanciára, ezért visszafizetjük Önnek az árát! Nagyon kérjük, ilyen esetben ne feledkezzen el a kézírásos levelében megadni az átutaláshoz kellő személyi adatait. Egyedül kézírásos kérvényt hagyunk jóvá, miután azt le kell fénymásolnunk amellett be kell vinnünk a központba adminisztrálni. Amennyiben akármely adatot nem küldi el, ami szükséges a pénz visszafizetési garancia érvényesítéséhez, akkor az átutalást nem tudjuk teljesíteni. első körben, kérjük, legyen szíves, postázza vissza az igényelt medicinát, amely hatástalan volt, és mi ellenőrizzük, hogy vállalatunktól ered-e. A megrendeléskor mindenkor egy jól elrejtett jelölést teszünk a gyógyszerkészítmény dobozára, levelére, ekképp megismerjük, amennyiben nem cégünktől származik a visszaadott patikaszer. A pénz visszatérítési jótállást egyedül akkor tudjuk érvényesíteni, feltéve, hogy a patikaszer leveléből /bliszter/ mindössze konkrétan maximum egy szem nincs benne, illetve gél esetén 1 zacskó. Ha több szem nincs meg, akkor nem fogjuk tudni egyik féle jótállást se megadni Önnek még aktív reklamáció esetében sem!

Amennyiben Ön a garanciáját érvényesíttetni szeretné, akkor kérjük, a Kapcsolat menüpontra kattintva írjon hozzánk egy üzenetet, átadva benne a Claims Identification Number-t, magyarul egy egyedi reklamációs azonosítási számot, azonfelül írja meg a bankszámlaszámot valamint az utaláshoz szükséges összes adatot. Feltéve, hogy ezen adatait délután 4-ig megírja nekünk, abban az esetben még azon a napon visszautaljuk a kiadását, mely 24 órán belül célba ér a számlájára. Erről a dologról egy képernyőképet tárolunk, feltéve, hogy netalántán bizonyítanunk kell, hogy átutaltuk a pénzt az Ön számára. Az igénylés leadásával mindezen szabályzatot Ön elfogadja.

Amennyiben ki kívánjacserélni a szert

Amennyiben az Ön számára valamiért nem volt eredményes a kiszállított medicina, vagy esetleg nem reagált pozitívan pont arra az alapanyagra, viszont az árával nem megy semmire, hanem szívesebben próbálkozna egy eltérő hatóanyagú gyógyszerrel, akkor szépen kérjük, küldjön nekünk egy panaszbejelentő levelet a Kapcsolat menüpontban. Ekkor kap egy Claims Identification Number-t, magyarul egy reklamációs azonosító számot.

Aztán juttasson el nekünk egy saját kézzel írt offline üzenetet arra a névre és postafiókcímre, ami a rendelt termék átvételekor annak feladójaként szerepelt! Eme kérvényben szépen kérjük, írja bele az Ön kedves nevét, személyi adatait, hogy mely címre szeretné pontosan a másik árut valamint azt is, hogy mire óhajtja, hogyha kicserélnénk a gyógyszert! alapvetően felkínálunk Önnek a szakértelmünk alapján egy másik más alapanyagú terméket, amely gyógyszerkereskedésünk gyógyszerészei szerint már eredményes lesz. Amennyiben a 2 gyógyszer ára közt különbözet van, ez átutalással, megbeszélés után megoldható.

Ezután Önnek visszaigazoljuk a kérelmét, ami után nincs más dolga, mint hogy feladja postahivatalban ajánlott levélként, a saját kézzel írt papír alapú kérelmet (ami tartalmazza a személyes adatait, telefonszámát, a kicserélendő árucikk nevét, a Claims Identification Number számával, úgymond a különleges panaszbejelentő azonosítási számával együtt); azonkívül a megrendelt küldeményén olvasható Feladó nevére valamint postafiók címre (ez ugyanis a vállalatunk) a megmaradt és bontott árut visszaküldeni szíveskedjék.

Feltéve, hogy megjött cégünkhöz a nem megfelelő gyógyszerkészítmény, az Ön személyes adatai továbbá a Claims Identification Number (reklamációs azonosító szám), akkor azt feldolgozzuk továbbá néhány napon belül a levelében lévő adatok szerint postázzuk az Ön részére a csere készítményt. A saját kézzel írt offline (papír alapú) levél a célból lényegbevágó, mert vállalatunknak le szükséges fénymásolnia a számunkra írt levelét amellett el szükségeltetik juttatnunk a központnak adminisztrációs munka.